Laatste Nieuws
Home - Lifestyle - Hartverwarmend! Grote merken vieren International Women’s Day! …. om geld te verdienen..

Hartverwarmend! Grote merken vieren International Women’s Day! …. om geld te verdienen..


Hartverwarmend! Grote merken vieren Internationl Women's Day! .... om geld te verdienen..

Hartverwarmend! Grote merken vieren Internationl Women’s Day! …. om geld te verdienen..

HOE INSPIREREND! Recordaantallen van toonaangevende merken die afhankelijk zijn van je -door al het geld dat je verspilt- om zodoende enorme winsten te maken, zijn vandaag samen gekomen, op Internationale Vrouwendag, om te bevestigen dat ze voordien al beweerden dat ze vrouwen veel eerder zouden gesteund hebben als ze wisten dat het hen meer geld kon opleveren, zo kan NN onthullen.

Noem een groot merk in het binnen- of buitenland en het is veilig om te zeggen dat ze al maandenlang hard werken in samenwerking met marketingbureaus en online publicaties om te brainstormen over het perfecte idee om de International Women’s Day en vrouwen in het algemeen te vieren zonder je het gevoel te geven dat je gemanipuleerd wordt door een bedrijf dat, als het er echt op aan komt, gewoon je verdomde geld wil.

Natuurlijk, aan de andere kant, dat grote bedrijf, dat probeert om agressief controle te krijgen over de koopkracht van de belangrijke 16-35-jarige demografie, heeft waarschijnlijk net  ‘die nieuwe roze gekleurde producten / multi-generaties vrouwen uit dezelfde familie / ‘oh kijk vrouwen kunnen ook dingen doen campagne aangekondigd, waarvan 0.00001% naar een ‘liefdadigheidsinstelling voor vrouwen’ gaat.

Het is hoogst onwaarschijnlijk dat het bedrijf een vrouwelijke werkneemster heeft  die seksuele intimidatie heeft ondervonden en op een professionele wijze het zwijgen is opgelegd door een medeplichtige HR-afdeling of bedrijfsadvocaat. Nee, hoe kan het ook anders, het is gewoon een zeer gecalculeerde marketingcampagne samengesteld om Vrouwen te vieren!

Lees ook:Vrouw uit regio Nieuwpoort wil grotere make-upspiegel in auto’s

Yay merken! Yay Vrouwen!

Oh wacht, heeft dat ene merk International Women’s Day echt op een nieuwe en interessante manier aangepakt? Wauw, het is zo goed dat je hun produkt koopt…. – iemand zal er een promotie voor krijgen.

Is het nu niet het moment om de motivatie van een merk ter discussie te stellen? Prachtig, het merk zal blij zijn dat zijn plan werkt! Het laatste dat dit merk nodig heeft, is… hoe haar rol in het ondersteunen van sexuele wanpraktijken en onderdrukking van vrouwen in ontwikkelingslanden wordt benadrukt…. Niet vandaag… Niet  VANDAAG van alle dagen.

Vergeet niet, de volgende keer dat je geld uitgeeft, om deze merken positief te associëren met de strijd voor gelijkheid voor vrouwen, want anders is deze cynisch gerichte marketingcampagne en/of stunt een grote verspilling van geld geweest.

Go Ladies, Go!